Звіт
про
роботу шкільного методичного об'єднання
учителів
філологічного й художньо-естетичного циклу
КЗ
«Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом»
за
2022-2023 н.р.
Протягом
2022-2023 н.р. ШМО вчителів філологічного й художньо-естетичного циклу
працювало над науково-методичною проблемою «Формування ключових компетентностей
здобувачів освіти на уроках філологічного та художньо-естетичного циклу».
Серед основних
завдань, поставлених перед членами МО, були:
-
проєктування індивідуальної траєкторії
професійно-особистісного розвитку педагога;
-
забезпечення внутрішньої системи якості
освіти, зокрема: педагогічна діяльність працівників ліцею; оцінювання,
самооцінювання та взаємооцінювання як вимога організації внутрішньої системи
забезпечення якості освіти);
-
формування ключових компетентностей
засобами предметів філологічного й художньо-естетичного циклу;
-
розвиток наскрізних умінь здобувачів
освіти в освітньому процесі нової української школи;
-
розвиток творчого потенціалу обдарованих
учнів, підготовка до творчих та інтелектуальних конкурсів.
Протягом
навчального року було проведено шість засідань МО. Два з них – позачергові.
Робота здійснювалася за такими напрямками: «Сучасні тенденції розвитку освіти в
2022-2023 н.р.», «Внутрішня система забезпечення якості освіти», «Реалізація
ключових компетентностей на уроках філологічного й художньо-естетичного циклу»,
«Вибір підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти у 2022-2023
н.р. (5-6, 10 класи)»; «Освітнє середовище: наші досягнення та творчі
напрацювання».
Протягом
навчального року велика увага приділялася роботі з обдарованими учнями. Членами
ШМО проведено шкільні олімпіади з української мови та літератури, історії,
англійської мови, конкурс знавців української мови ім.П.Яцика,
мовно-літературний конкурс ім.Т.Г.Шевченка. Учні залучалися до участі в ІІ, ІІІ
етапах олімпіад та обласних творчих конкурсах. Завдяки активній роботі вчителів
з обдарованими та здібними учнями, кількість учасників і переможців конкурсів
та олімпіад збільшилася.
Документація ШМО
ведеться відповідно до Положення про методичне об'єднання. Засідання проходили
згідно з планом роботи. Усі члени були присутні на засіданнях МО.
Аналіз роботи ШМО вчителів філологічного й художньо-естетичного циклу за 2022-2023 н.р. свідчить, що в цілому діяльність МО знаходиться на достатньому рівні. Покращилася робота з обдарованими учнями та ученицями. Потребує вдосконалення такий напрям, як система оцінювання здобувачів освіти.
Звіт
про роботу ШМО
учителів філологічного та художньо-естетичного циклів
за 2021-2022 н.р.
До складу МО вчителів
філологічного та художньо-естетичного циклів входять сім членів: Стасюк Н.О.,
Фальківська А.О., Горденкова А.О., Магаляс М.П., Дзюба Ю.П., Даровенко В.В.,
Довгаль Ю.А. У 2021-2022 н.р. МО працювало над науково-методичною проблемою: «Формування
ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках філологічного та
художньо-естетичного циклів». Протягом року відбулося 5 засідань, під час яких
були присутні всі члени.
Темою
серпневого засідання МО було: «Опрацювання
офіційних документів МОН України на 2021-2022 н.р. та спрямування роботи
МО в новому навчальному році». Під час роботи керівник МО Горденкова А.О.
проаналізувала методичну роботу за 2020-2021 н.р., ознайомила з методичними рекомендаціями про
викладання предметів у 5-9, 10-11 класах
на 2021-2022 н.р. Обговорили питання щодо вдосконалення системи дистанційного
навчання з використанням Google Meet та Zoom. Також слухали Дзюбу Ю.П., який ознайомив із власним
досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій.
На жовтневому
засіданні працювали над темою: «Організація та проведення І етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад та мовознавчих конкурсів». Слухали керівника
МО Горденкову А.О., яка ознайомила із графіком проведення І етапу олімпіад та
мовознавчих конкурсів. Нагадала про організацію Дня української писемності та
мови в межах Тижня філології. Повідомила про здійснення роботи з обдарованими
дітьми, мета якої – виявити обдарованих дітей і створити оптимальні умови для
їх розвитку. Член МО Базюк Н.І. провела практичне заняття «Сучасний педагог:
тьютор, модератор, навігатор, фасилітатор чи просто вчитель?»
На січневому
засіданні працювали над темою: «Розвиток життєво-творчих компетентностей учнів
на основі особистісно орієнтованого підходу в умовах упровадження Державного
стандарту освіти», під час якого
керівник МО Горденкова А.О. прозвітувала про виконання плану роботи МО за І
семестр 2021-2022 н.р. Заступник директора з НВР Фальківська А.О. підвела
підсумки результатів І і ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад та
мовознавчих конкурсів. Також Горденкова А.О. виступила перед членами МО з
доповіддю з елементами тренінгу «Розвиток життєво-творчих компетентностей учнів
на основі особистісно орієнтованого підходу в умовах упровадження Державного
стандарту освіти».
Темою
березневого онлайн-засідання було: «Професійна діяльність учителя», під час
якого виступили вчителі, які атестуються, зі звітами про пророблену роботу в
міжатестаційний період, а саме: Стасюк Н.О, Фальківська А.О., Поліщук В.Л.,
Поліщук Н.Є., Дзюба Ю.П., Довгаль Ю.А. Слухали заступника директора з НВР
Фальківську А.О., яка здійснила аналіз діяльності вчителів, які атестуються,
підвела підсумки про Тиждень творчості Т.Г.Шевченка. Також повідомила про те,
що ДПА та ЗНО в 2021-2022 н.р. скасовано через повномасштабне вторгнення Росії
в Україну.
Темою
травневого онлайн-засідання МО стало: «Аналіз роботи ШМО за 2021-2022 н.р.»,
під час якого заступник директора з НВР Фальківська А.О. повідомила, що в межах
вступної кампанії 2022 року передбачено проведення мультипредметного
тестування. Керівник МО Горденкова А.О. підвела підсумки роботи МО за 2021-2022
н.р. та ознайомила з проектом плану роботи на 2022-2023 н.р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий