Уперше святкування Всесвітнього тижня медійної та інформаційної грамотності відбулося восени 2012 року. Його ініціювала ЮНЕСКО (Організація Об'єднаних Націй з питань освіти, науки й культури), а допомогли реалізувати Альянс цивілізацій ООН та Міжнародна університетська мережа з медійної та інформаційної грамотності й міжкультурного діалогу.
Медійна та інформаційна грамотність традиційно розглядаються окремо. Але стратегія ЮНЕСКО об'єднує ці дві сфери в сукупний набір компетенцій (знань і навичок), що необхідні для життя й роботи людини в XXI столітті.
Серед компетенцій, увагу до яких намагається привернути тиждень, наступні:
• навички, що необхідні для ефективного пошуку, критичного аналізу, використання та розміщення інформації та медійного контенту;
•розуміння способів боротьби з пропагандою, мовою ненависті в інтернеті та залякуванням у мережі;
• знання прав людини в інтернеті;
•розуміння етичних проблем, пов'язаних із доступом до інформації та її використанням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий